Bläddra
Sökresultat för Yvonne Lagrosen... Rensa filter?

av:Stefan Lagrosen, Yvonne Lagrosen

Kategorier: Arbetsmarknadsrelationer och arbetarskydd Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Folkhälsa och personlig hälsa Hälso- och säkerhetsfrågor Industrier och branscher Medicin och omvårdnad Medicin: allmänt Samhällsmedicin och preventiv medicin
Hälsa och kvalitet i arbetslivet ger en heltäckande belysning av hälsa i arbetslivet och dess koppling till kvalitet. Boken utgår från ett bredare perspektiv än andra böcker inom arbetsrelaterad hälsa. Organisatoriska och fysiologiska aspekter på arbetsrelaterad hälsa täcks i boken på ett konkret och praktiskt sätt,…
Köp här

Isbn: 9789144142500

Utgivningsår:20210223

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Stefan Lagrosen, Yvonne Lagrosen

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Kvalitet är viktigare än någonsin. Vare sig man arbetar inom det privata näringslivet eller inom offentlig sektor är det avgörande såväl för meningsfullheten i det man gör som för långsiktig överlevnad att man lyckas hålla god kvalitet på sin verksamhet. Ändå misslyckas många kvalitetsinitiativ och traditionell…
Köp här

Isbn: 9789144040455

Utgivningsår:20090205

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Stefan Lagrosen, Yvonne Lagrosen

Kategorier: Alternativa terapier, healing och hälsa Ande, kropp och själ Hälsa, relationer och personlig utveckling Naturläkekonst och örtläkemedel
Hälsan är bland det viktigaste vi har i våra liv. Om vi inte mår bra är det svårt att finna glädjen i livet. Men om vi är fyllda av energi och livskraft är det lättare att bli både framgångsrik och lycklig. Den här boken tar ett helhetsgrepp på hur man skapar ett hälsosamt och hållbart arbetsliv. Idag upplever många…
Köp här

Isbn: 9789186718008

Utgivningsår:20101028

Utgivare: Syneidos kvalitetslitteratur

Mediatyp: BC

av:Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson, Evert Gummesson, Bo Edvarsson, Anders Gustafsson, Lars Witell, Hans Jansson, Yvonne Lagrosen, James R. Stock, Tony Apéria, Tomas Nilsson, Claes M. Hultman, Gerald E. Hills, Svante Andersson, Greg Wood, Joe Hair, Arthur Money

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
The aim of this book is to provide a wider perspective of the marketing field, particularly at a time when the field of marketing is expanding and developing in new and different directions. Unlike the more traditional literature, this book affords a deeper insight into the new marketing avenues of services marketing,…
Köp här

Isbn: 9789144039831

Utgivningsår:20060822

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC